update!

currently sedang menikmati nikmat internet utk mggu ni.
sbb esok akan start kerja..!
hahaha.
excited gell !!
patutnya start hari isnin,tp disebabkan esok akan ada function di tempat kerja baru.
so, kene tolong2 sikit la nampak nya yee.
huhu.
elok jugak start awal.
banyak  perkara aku boleh belajar.
dan banyak juga perkara akan aku dapat lupa kan bukan. :)

tadi menonton Death Bell di astro.
alrite jugak apa cerita tuh.
tapi ada yang kata cerita itu bosan.
bosan?.
ntah la. lain orang, lain pandangan bukan.

sudah blank isi tengkorak aku.
tak tahu dah nak coretkan apa lagi.

-tetiba rasa kelakar sgt2 la pulak gaya penulisan entri aku kalini-
-tapi x salah mencuba kan-


batuk x henti2 antara sbb isi tengkorak kosong.
bkn aku tidak sudi atau jemu.
tapi bukan masa yg sesuai utk tiba2 muncul.
aku juga manusia yg punya hati dan perasaan.
aku perlukan ruang yang banyak.
sesungguh nya susah utk menjadi tabah.
doakan aku moga brjaya walau aku tidak rela :)

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

final is around the corner. :)