eh boleh la. :)

assalamualaikum.. :)
ketika ini berada di persekitaran baru. my new sweet home.
awal nya egtkan aku hanya akan dapat mengupdate blog aku ini weekly.
ternyata sangkaan aku meleset.
and that's great.
thehehehehe.
buleh la aku mmbebel hari2.
"mungkin"

actually bkn la home sgt aku berada sekarang ini.
it's more to my work place sebenarnya. :)
dan jiwa aku agak tenang disini.
bukan aku katakan di rumah sebenar aku tidak tenang.
tapi kesibukan aku dengan karenah anak2 kecil ini mampu mengalih tumpuan aku sedikit dari anasir luar itu.
berkat doa kalian mungkin.
tapi jangan berhenti mendoakan oke.
i need that sangat2. :)

and yup.
anak2 kecil.... :)
aku telah sudi di ambl bekerja oleh salah seorang kenalan aku dari kecil.
kami boleh dikatakan membesar bersama.
tapi pasti nya dia lebih tua. kerana sekarang dia seorang pengusaha taska.
yup.
taska again.
kali ini Taska Hawary.
lokasi nya, tetap di Johor Bahru.
tapi agak jauh dari rumahku.
aku perlu berdikari untuk kuat bukan
ini salah satu proses nya. :)

belum boleh serasi kan diri.
tapi akan aku usahakan lebih lagi untuk ke arah itu.
esok, tanggal 23 Mei 2011 akan aku mulakan hari pertama. :)
akan aku aplikasi kan segala ilmu yang aku pelajari semasa bekerja di Taska Cantik Sayang dahulu. :)

masih mencuba.
mungkin kali ini akan berjaya.
aku sayang kau.
tapi aku lebih sayangkan Dia.
aku yakin aku boleh.
ingat kalian, jangan putus asa dengan aku.
doa kalian amat aku perlukan.
itu vitamin aku. :)

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

Puff The Magic Dragon