empty

aku cuba untuk melupakan kekosongan itu. tapi sukar.

harini khames, lepas solat maghrib berjemaah tadi bacaan tahlil ringkas disedekahkan kepada semua arwah nenda dan atok.
selama minggu ini aku berusaha menjadi handal dan kuat.
tapi bukan harini ditambah dengan sedikit masalah luar yang lain.
emosi aku sangat terganggu hari ini.
tidak banyak aktiviti dijalani aku hari ini.
tapi penat dan lelah nya.
hanya Tuhan yang tahu.

susah rupa nya mahu menjadi seorang yang gagah ini.
tapi seperti yang rakan aku katakan.
if u think u can do it, u can do it.
so.
sematkan dalam isi tengkorak aku sekarang ini.
i am a strong gurl.
aku kuat dan gagah lah!!



aku harap kekosongan itu akan dapat di isi tidak lama lagi.
doakan aku selalu rakan2.

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

final is around the corner. :)