oh Johor Bahru ku..

after 21 jam perjalanan dr Perlis to JB.
finally...
JB!!!
i'm home. [banzaaaiiii] =D
(sabtu baru nie)

currently tga amek mase utk restkan mind and soul dr anasir2 luar.
thehehehehe.
kuat n byk sgt moment2 yg x patut happen dah happen.
tula, mase happening x sedo diri.
kan dah ke laut.

oke.
memandangkan cuti kali nie agak panjang.
aku decide utk kerje.
kerje nie aq da dpt even before balik JB pun.
sebenarnya...
sesampai je aku kat JB tempoh hari hngga ke hari nie.
sudah 248kali agknye soalan yg same diulang.
'bile boleh start keje?'

weh!
lek luuuuu..
kasi aku rest2 sebentar.
aku bajet nak start after smnggu lepak2 kat umah nie.
tapi.
ntah la.
setelah didesak byk kali,aku jadik konfius.
start awal elok gak.
nanti aku fokus kat kerje jep.
anasir2 luar nie akan slowly go away dgn sndirik nye.
koooooooot.

tapi.....
aku mahu spend more time gan adek aku meyh.
rindu kat dye x ilang lagi.
dengan demam la plak budak nie.
lagi risau aku nak chaw awal2.

tgk la guane nnt.
"keputusan di tangan anda."
tetibe kan.
c(=

nota:
sedang mmbiasakan diri dgn kekosongan
banyak sangat perkara yang perlu di atur semula. termasuk perasaan dan hati. 
doakan moga aku berjaya kalian!

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

Puff The Magic Dragon