unplanned trip 1...!

Peluang yang dalam hidup ni sama juga macam kereta api,perlu digapai waktu dia sekejap terhenti depan diri. Terlewat sesaat, makan asap.
ASSALAMUALAIKUM !
Arini ahad, means.. kebosanan akan melanda. so, datang la idea nak mengarang neh. huhu. kalu nie nak conteng2 pasal vacation aku meleraikan kekusutan kepala dan jiwa aku ni. haha. da macam jiwa kacau sangat la kan siap kena g vacation segala.


Oke. the story begin bile kegilaan dan kemerengan aku melanda after first week as 2nd year student start. dan semestinya la bukan sebab assignment atau hal2 yg berkaitan pelajaran kan. haha. dan kegilaan aku tuh di share dengan salah seorang teman rapat aku yang belajar di UKM.


Kisahnya diteruskan lagi dengan teman rapat aku tu pun tengah mengalami kegilaan yang sama kurang lebih aku. dan idea gila terus menyampuk untuk kitorang berjumpa. haha. seorang kat Perlis. sorang lagi kat Bangi. gila spontan kan. mcm setapak dua bole sampai je Bangi tuh. dipendekkan cerita khamis malam selepas kitorang came up dengan idea gila tuh malam rabu, aku pun naik bas la ke Kajang. [Jumaat cuti hari Malaysia].


Sesampainya aku kat Kajang Jumaat tuh, aku terus ke UKM. lepak2 kejap dalam bilik kawan aku tuh. time lepak tuh kitorang try contact budak2 kelas yang ada kat area2 Selangor nak ajak jumpa. [kawan aku gan aku sekelas time kat KMNS]. tapi disebabkan sgt la tiba2 cuma 2 org je yang dapat join kitorang time tuh. berempat pun oke la. hehe. kitorang jalan kat MidValley jerrr.. huhu.


Gamba dlm McD MidValley. :)
Plan menggila kitorang diteruskan lagi dengan bantuan planner bidan terjun yang berjaya. Sabtu pagi kitorang bertolak dari UKM naik KTM ke KL-Sentral. kat sana kitorang meet Ieka. [dia nie la yg banyak mendorong aku ke arah K-Pop thingy. haha]. then kitorang sambung journey naik LRT pulak ke stesyen Universiti. sebab driver kitorang nie study kat UM.

Dalam LRT ke stesyen Universiti.


Menunggu Syaz.

Then, kitorang terus gerak dari UM ke Port Dickson!! P.D bebeh.. haha. dengan masing2 x tahu jalan. memang main hentam je la ikut signboard semata kan. nasib baik ada pilot n co-pilot yang hebat. kami penumpang duduk diam. huhu.


Our Pilot! {Syaz}

The Co-Pilot. {Pika}

Mem-mem besar. {from left Ieka,Me,Faz}



p/s: sampai sini dulu. next entry akan dikisahkan tentang trip 2 hari kitorang kat P.D..! :)





Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

final is around the corner. :)