Finished sudah...

                                                                           assalamualaikum.

Tinggal 4 jam je lagi sebelum aku melangkah kaki keluar dari kawasan abang long JB neyh. haha. Maksudnye,,aku sekarang ni tengah menikmati jam-jam terakhir aku kat umah nie. huwaaaaa... *sambil airmata berjurai-jurai dari kiri n kanan mata aku, ala.. mcm dlm citer2 kartun tuh la*




Da siap ke packing barang cik Sheeda oi.. Jawapan standard aku la kan. Semestinya belum. haha. Ntah da berapa ramai makhluk Allah yang menjerit suruh aku mengemas. hampeh n habuk je la dorg dapat. Aku ni, selagi boleh di last minute kan agenda tuh. mmg last-last-last minut la aku buat. haha.

Cepat betul masa bergerak. Sangat cepat. Sampai tak perasan pun yang masa neh da bergerak meninggalkan aku. Tapi oke la. Banyak precious moment that i've been through for this time. Gilaa banyak lah. Bekerja. Berkawan. Belajar banyak perkara baru. Jumpa lebih ramai yang tahu menghargai. Aku bukan keseorangan selama ni. Ramai berada di belakang. Terima Kasih. :)




aha. Sekali lagi masa mencumbui aku. haha. Kali ni aku harus betul2 kemas sebelum semua jadi kelam kabut sebentar lagi. Hingga ketemu lagi yaaa..! (hehe)


Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

Puff The Magic Dragon