rumah baru!


Betullah seperti kata orang,mengatakan itu mudah.Namun melaksanakannya adalah perkara yang sukar.Kerana untuk melaksanakannya, rasa sakit itu datang menerpa. Sakit yang hanya boleh di elak jika kita TIDAK melaksanakan apa yang dikata. Jika dulu dia kata tidak kisah,hakikatnya untuk berlagak tidak kisah itu, sakitnya rasa hati hanya Tuhan saja yang tahu.

ASSALAMUALAIKUM!

its been while since the last entry kan. sebab nya sibuk. busy. packing barang. pindah rumah. unpacking barang. organize bilik. organize meja. organize rumah. organize myself. organize my heart. :)

kali ni jum conteng2 pasal my new house. haha. baru ke? baru la sangat........ ngeeh. oke. this is my second year as UniMAP student. so,, sebagai pelajar fakulti Komputer dan Perhubungan kitorang yang asalnya duduk Wang Ulu dikerahkan untuk bertukar ke Kg Wai. Oke, untuk yang tak tahu Wang Ulu tu letaknya area Kangar dan Kg Wai ni letaknya kat area Kuala Perlis. Dan ya! Kuala Perlis, its mean dekat gan Sea._.Laut.

Laut. its hurt. but the wound will heal right.. :)

speaking upss. Writing about Laut. itu hari time konvoi Raya sama kawan2 sekolah. alaa.. yang beraya sakan 2 hari suntuk tuh. its really give me such a great experience. terutama time the second day tuh. pernah korang beraya rumah orang then orang tuh ajak korang naik bot pusing2 atas laut?. Pernah x. dan dengan bangga nya aku nak bagitahu.. aku PERNAH... [dengan nada agak angkuh ya, klu lupa nada angkuh tuh please baca semula dengan nada angkuh.. :P ] dan itu membuatkan wound aku dengan laut sembuh sikit. ;) Alhamdulillah. [with a big great smile.]

kan dah melencong 1 paragraph. haha. oke. sambung semula. rumah baru aku kat Kuala Perlis ni teres. tahu teres?.. tahu la kan.. rumah aku ada 4 bilik. 1 master bedroom. 2 bedroom biasa. 1 single bedroom. 

master bedroom - 2 orang. bedroom biasa 1 - 3 orang. bedroom biasa 2 - 2 orang. single bedroom - nama pun single, sure la sorang jer.

and guess what. i'm the luckiest person on earth this time. sebab dapat bedroom biasa 1 = 3 orang. thats mean.. 'laaaapaaaang' sgt my bedroom nie. faham2 sendirik la yea. tapi. tetap bersyukur. :) itu yang sepatutnya kan. :)

dan sekarang ni aku dah terasa panas yang amat. kan kat Kuala Perlis. malam hari. angin laut. panas. memang itu yang sepatutnya kan. :) [baru panas dunia sheeda.] dan sebab itulah akan aku berhenti menaip disini. hehe. jumpa di entry seterusnya. ;)

p/s: Yup! kao memang kejam.but.Thanks a lot. :)

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

Cubaan Mencantek kan Blog