sedang sakit merindu

assalamualaikum wbt.
Ketika ini sedang mengalami penyakit yang aku sendiri carik. haaa padan muka den. Tapi nak buat cam mne kan da Puan aku mengarahkan aku berbuat demikian. Terpaksa la akur kehendak si Puan. Penyakit yang sedang aku deritai kini. RINDU. aku sudah mula merindu anak-anak jagaan aku walau belum sampai 48 jam aku meninggalkan mereka. Ashreena.. Aleesya.. kena rindu tecer jugak tau.. :(
Jodoh aku bersama Taska Hawary tidak panjang. Disaat aku mula menyayangi anak -anak itu dan menyenangi pengasuh2 lain di sana walaupun bukan semua, aku dikehendaki untuk tidak meneruskan tugasku disana oleh kedua orang tua ku. Mereka lebih berhak ke atas aku bukan. Maka akan aku turuti kehendak mereka yang satu ini. Tapi aku diberi kebenaran untuk mencari kerja yang lain. Oh, dan semestinya bersebab aku dikehendaki untuk tidak meneruskan bekerja disana tapi biarlah rahsia.. thehehe. yang pasti aku harus hormati keputusan semua pihak. :)
Dan oleh itu. buat masa sekarang ini. aku adalah seorang suri rumah sepenuh masa merangkap penganggur kehormat. Gembirakah? semestinye tidak. sebab tak dapatlah aku bermain mata sama itu Uncle si Aiman lagi. bhehehehe. Ouh lupa. Aiman pun kene rindu tecer jgk tahu.. hehehe.


Taska Hawary. :)
walau hanya seketika cuma bergelen ilmu dan pengalaman diperoleh.
.

sesunguhnya aku amat merindui 'mereka' ketika ini.
sabar dan ikhlas. :)

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

final is around the corner. :)