bila rasaku ini rasamu.

assalamualaikum..
hyeeee. setelah agaks lame x mengupdate blog aku nie. today, i will try mengarang dgn mata yang dah meleret-leret sbb kemengantukan yang amat ini. huhu. and untuk pengetahuan jam baru menunjukan jam 11 mlm. awal bukan kemengantukan aku nie menjelma. *ayat ape je lah yg aku gunakan ini* tehehehe. ;)

dan yang membuatkan aku terasa ingin mengarang hari nie adalah kerana perasaan 'itu' menjelma lagi. dalam perjalanan aku ingin menjadi seorang yang kuat dan tabah ini, aku diduga lagi. ceeewaaah. sebenar-benarnya aku yang belum benar-benar kuat lagi. tapi buat kali ini aku berjaya menepis dengan mudah dugaan itu mungkin kerana belum terlampau jauh lagi harapan yang aku letak pada ''perasaan itu''. bukan seperti sebelum ini yang amatlah dalam dan jauh telah aku tersasar. dan kerana itu jugaklah aku kekadang hampir sesat ketika dalam perjalanan menjadi wanita besi ini. tehehe.

kehadiran rakan-rakan aku yang setia itu banyak membantu aku dalam perjalanan ini. mereka banyak membantu aku dari terus sesat. kami memang amat sangat memerlukan satu sama lain. aku amat sayangkan mereka. dan dia. walaupun sama maksudnya aku berazam untuk lebih berhati2 untuk menggunakan perkataan ini iaitu (I LOVE YOU) berbanding sayang kamu. ini kerana aku ingin menjaga keistimewaan perkataan itu.

wuahahaha. aku dah mula merapek merepek dan membuat kerepek. so, buat masa ini sampai sini je la yang boleh aku repekan sebelum aku kerepekan lagi kerepek ini menjadi kerepek pedas. phuahahaha.
*ini antara terapi aku*

Comments

  1. babe,aq suggest ko g carik,beli dan baca buku ni "Janganlah Bersedih: Jadilah Wanita Yang Paling Bahagia" oleh Dr 'Aidh Bin Abdullah Al-Qarni..
    sangat bagus!!

    'mawar keemmpat: hapuslah air matamu dengan berprasangka baik kepadaNya. buanglah segala penderitaan dan kesedihanmu dengan mengingati segala nikmat Allah kepadamu.'

    saranghae chingu!!!
    ^^~ <3<3<3

    ReplyDelete
  2. aku sudah adela itu buku syg oi..
    huhuhu.. sudah lame ade. tp belum khatam2 lagik. huhu. tp hmpir sparuh jgk kot aq dah bace. itu jgk antare terapi terbaik aq. ^^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

final is around the corner. :)