Kerjaya Baru.

hello hello.
assalamualaikum w.b.t

setelah 4 hari aku tidak menjenguk tb dan internet. arini mmg kaw2 aku bantai tgk tb gan online. woot woot... hebat bukan. sebab nye adalah kerana kerjaya baru aku. kerjaya yang sememang nye penat penat dan sgt penat. dengan tekanan menekan lagik. mmg aku boleh jadik strong sgt2 la kalau boleh menahan tekanan yang menekan ini untuk 3 bulan. dan sekali lagi aku sangat2 la perlukan doa kalian yang tidak pernah berhenti mendoakan itu. terutama nya kamu my elf. kan kan kan. hihihi. ;)

oke jum kite jengah apa sebenarnye kerjaya baru si budak aku neh. hehehe. kerjaya aku adalah sebagai seorang penggunting kain yang hebat. theheheheh. hebat kah?.. yang sebenar nya aku nie kerja kat kedai kain Jakel sekarag nie ha. penat nye mmg x hengat dunia la kan. 12 jam berjalan2 memusing itu kedai sambil melayan karenah si pelanggan2 yang kadang kala sangat la cerewet. pernah seorang pelanggan memusing habis satu kedai selama hampir 2jam hanya untuk mencari 4meter kain. memang penat derr...
korang2 yang dduk sekitar JB nie kalau g Jakel uh jangan lupa carik aku yee.. price kite bole runding. bhehehe.sesuka ati aku je kan...



sekarang nie awal je kelopak mata aku nie nak melabuh kan tirai nye. 0_o

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

final is around the corner. :)