final is around the corner. :)

Assalamualaikum.

hoooyeaaah...!
exam nak dekat dah~
seronoknya saya sebab satu hape pun x study lagi nie...
huwaaaaaaaaaaa.... ):

terasa lah sangat pendek sem nie berlalu.
rasa macam semalam je baru mak aku hantar sampai ke Perlis nie.
rasa macam semalam je angkut barang dr Wang Ulu pindah g Kg Wai nie.
rasa macam semalam je baru start kelas and jumpa budak2 baru ex diploma.
semua rasa macam semalam je~

dan macam lah biasa bila exam nak dekat nie la sume mood'' malas tuh datang bertakhta di hati.
haiiiyyyaak..!
shhuh...!shhhuh..!
sila pergi jauh''..

next week: minggu terakhir sebelum stady week.
next week: testsssss (test yang berlambak).. mini project.. lab reportssss (lab report yg berlambak)..

tahniah yee. :)

oh, btw. dsebabkan lame sgt dah x update. nie nak selit la sikit event yang berlansung sepanjang ketidak kan aku meng-update blog neh. HEHE


time sukan PPK.. :)





banyak lagi actually event'' yg aku attend.
tapi tidak bergambar sebab sibuk menguruskan.
memang sangatlah bukan aku sbb tidak bergambar kan...
tapi apa boleh buat.
REDHA je la... :)

Pizza nite lagi please.. ^^




sakit otak dan emosi bile nak nak final ney... GAMBATE..! :)

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

Puff The Magic Dragon