dueribusebelas. :)

Be strong now, because things will get better. It might be stormy now, but it can't rain forever.


Yoo! Assalamualaikum~ *khasuntukkau*

arini is the last day of 2011..!
dueribusebelas nie banyak sangat pengalaman and pengajaran yang aku dapat.
BANYAK..
yang sedih, yang sakit hati, yang geram, yang menyampah, yang gembira, yang seronok, yang bahagia.
SUKA dan DUKA 2011 memang sangat banyak.
sangat terasa tahun nie sangat lah panjang.

tahun yang banyak aku jelajah benda-benda yang aku tidak pernah buat.
so many first time thing that i explore this year. within a year.
started with a simple life style kat K.perlis nie..
met with 'pengajaran kedua hidup'.
bg aku pisang does berbuah 2 kali. :)

oh! pengalaman cuti panjang. (4 bulan tuuu~)
pengalaman pusing'' shopping complex interview kerja.
pengalaman kerja melayan kerenah orang.
seronok dan priceless. it does have a bitterness a bit.
semua ubat pahit kan~
tapi ubat yang pahit tu yang mujarab. :)

oh! tak lupa juga the most priceless things in 2011.
kerja gila akibat kegilaan itu.
dapat jumpa treasure.
sahabat yang sangat memahami. :)

semester tiga yang sangat singkat aku rasa.
tapi padat dengan kisah.
usaha mereka menyembuhkan aku.
usaha kami dalam menguatkan lagi diri.
terima kasih kakak. :)

kelas yang padat.
study week yang gila.
tekanan yang hebat.
pengalaman sebagai pelajar. :)




penutup 2011 yang seronok.
terima kasih sebab buat my 2011 ending with a happy feeling.
seronok. bahagia. gembira.
terima kasih banyak''.
kisah satu hari semalam sangat berharga.




dua puluh sebelas yang penuh tangisan dan gelak tawa. alhamdulillah penutup dua puluh sebelas ini seribu senyuman bermakna. sungguh besar penghargaan buat dia. Terima Kasih ALLAH. :)

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

final is around the corner. :)