Piala Hoki Sultan Johor milik Malaysia

Assalamualaikum.

Hi. Arini aku nak jadi pengulas sukan pulak. :)
Malaysia berjaya mengalahkan Australia 3-2. Kemenangan Malaysia dilengkapkan dengan Golden Goal oleh Mohammad Nor Faeez Ibrahim (Pemain Fevret aku sekarang. wink.wink. -,~ ) selepas seri 2-2 pada perlawanan sepenuh masa.
Oke Fine~~ sumpah aku tak boleh jadik pengulas sukan. Ntah ape2 yang aku ulaskan. |-.-|
Yang penting ape aku nak sampaikan tu sampai koot. haha.

Buat yang tak tahu. Malaysia julung-julung kalinya mengadakan Kejohanan Hoki Piala Sultan Johor untuk Skuad B-21 tahun. Kejohanan ni diadakan di Stadium Taman Daya Johor Bahru. (Even dekat gan umah aku dan kebetulan aku ada kat Jb time ni tetap xdapat pergi tengok live sbb mak aku malas nak berebut parking..huhu.) Untuk kejohanan kali ni 6 buah pasukan yang bertanding.

1)Malaysia
2)Australia
3)Korea
4)India
5)Pakistan
6)New Zealand

Keputusan Penuh. Malaysia Juara. Australia Naib Juara. Korea tempat Ke-3. Penjaring Gol Terbanyak Nor Faeez (Mas). Penjaga Gol Terbaik Faiz (Mas). Pemain Terbaik Fitri (Mas). Man of the Match Faiz (Mas)

Jom review sikit-sikit gambar yang aku cilok.

Mohammad Nor Faeez Ibrahim. Top Scorer+The Captain

Seri 2-2

Golden Goal is Ours...!

We are the Champion...!


Nota Kaki : tibe2 aku boleh minat hoki kan. Kak Linda jom p training Hoki...!
Happy 18th Birthday for our man of the match + best keeper Faiz..! ^^

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

final is around the corner. :)