Perlu Masa. :)

Assalamualaikum.

Hyep. :)

Mood: unidentified.
Mind: lost.
Heart: none.

kawan aku pernah cakap. "kao jangan cekang sangat weh.. nanti makan dalam sangat kang.." dengan badak punya selamba aku jawab. "jangan risau weh..dalam aku takde dah.." sambil tersenyum. cekang sangat sampai dalam aku xde?.. maksudnye?.. ntah.
Semalam aku kena tipu dek kakak aku. Sedeyh gila. :(
Bagus kena tipu : Aku dapat gelak gila-gila dengan sepuas hati dengan mereka-mereka tanpa selindung.
Tak bagus kena tipu : Aku sedar yang aku belum boleh berhadapan lagi dengan 'mende' tuh. belum bersediakah?. ntah.

Apa yang aku patut buat sekarang?. Ntah...
Apa yang aku nak buat sekarang?. Ntah...
Apa yang aku rasa sekarang?. Ntah...
ke sebenarnya aku mengantuk nie?...
Apa aku tengah buat sekarang?. Merepek...
Eh,sedar pulak kan.. :P

Berterima kasih sangat-sangat kat Kak Fizah gan Kak Muni.. :) Thank Sis.. :)

Sila Jangan Marah Saye.. ^^

Dalam masa kekalutan ni la aku dapat penyakit best : Sakit Gigi (Gigi belakang nak tumbuh,dah nampak sikit dah gigi tuh.. ;D ) Dan sekarang nie dia tengah berdenyut-denyut... Memang Mantooowp... :)

Bila balik dari sana aku rasa kehilangan sesuatu. Ntah apa.

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

Cubaan Mencantek kan Blog