eh. tade tajuk rupanye. :P

Assalamualaikum.

uhuk..uhuk..uhuk... fuhhh...fuhhh.. wah. berhabuknye blog aq nie.
:D

so, tiba-tiba kenapa harini nak mengarang pulak kan.
selepas dibisingi oleh pembaca setia aku.
haaa.. mmg kau la pun. sbb kau sorg je reader aku..
see... eja reader pun singular tau.
haha.

jadinya jangan la pening2 kalau ayat aku tunggang terbalik.
sesungguhnya aku curi masa je nie.
nak memuaskan hati kau.
hehe.

dan. ceritanya.
sejak 2,3 hari kebelakangan ni.
lebih spesifik dan yang aku lebih perasan.
sejak malam semalam.
lepas meeting.
hati aku rasa tak sedap jee.
tak sedap je hati aku ni rasa.
kesedapan tiada pulak la hati kita ni.
faham2 sendiriklah ayat nya.
yg penting tak sedap hati lah.
hoho.

tak pasti pulak sebab apa aku rasa mcm nie.
even tengah mengarang ni pun aku rasa sangat2 tak sedap hati.
kenapa eak.?
and the usual thing yang akan aku buat bila rasa tak sedap hati.
call family aku.
mak aku la biasanye.
since semalam aku rasa dekat 5,6 kali jugak la aku call mak.
even kejap2 n tanyakan hal tak penting pun.
aku nak update keadaan rumah.
oke je sume. :)
alhamdulillah..

dan.dan.dan.
aku rasa paling kuat sebab dia sebab aku dah lama tak menangis kot.
seriusly aku rasa lama gila dah tak menangis.
susah aku nak menangis sekarang nie.
bila kita lama tak menangis bagi aku hati kita keras dah.
huwaaaa...
aku nak nangis.
keluarlah wahai air mata.
nak bagi lembut sikit hati.
baru oke kot.

oh.oh.oh.
dan untuk kau.
gambar latest aku time pegi terengganu haritu.
gamba nie special untuk kawan aku nama Faz.

sweet tak aku?? muahahaha. :P
lupa pulak aritu nak amik gamba khas untuk kau.
hehehe.
see.
kau punya pasal aku mengarang blog ni dah macam bercerita dengan kau sorang la plak.
ape2 je la pun weyh.
pasni jangan nak bising2 kecewa2 la bagai ea.
aku dah curi masa ni.
karang kena tangkap.
aku drag kau sekali.
haha.


p/s: ayat aku sumpah macam merry go round dah. pusing2. haha.

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

final is around the corner. :)