Terrrrrbeli. :)

Assalamualaikum...
Pejam celik,Pejam celik... Rupa nya da sebulan kita berpuasa kan. Cepat betul masa melintasi kite. Sampai tak sedar pun. huh! Bila sebulan dah berpuasa makna nye,, dah nak masuk bulan Syawal dan yang sedihnya Ramadhan bakal meninggalkan kita. Amalan yang dilaksanakan sebulan ini ntah kan cukup ntah kan tidak sementara untuk menunggukan Ramadhan yang akan datang. Ajal maut di tangan Tuhan,, Ramadhan depan belum tentu lagi kite akan dapat merasai dan manikmati bulan mulia ni.


Bila syawal dah nak menjelma maksudnya..... Cuti aku pun dah nak berakhir la. Memang betul2 laju masa melintasi aku kali ni. 4 bulan yang aku jangka akan menjadi sangat lama tu dah jadi singkat pula rasa nye.. Dah bersedia ke aku untuk pulang ke Perlis??.. Ntah la. 50-50.. Keterujaan dan kemalasan tuh datang silih berganti. Malas untuk mengharungi cabaran besar kat sana. Aku risau akan terkandas mengulangi kesilapan. Kekuatan yang aku kumpulkan selama 4 bulan ini akan menjadi sia-sia. Namun teruja juga untuk menghadapi cabaran itu dengan lebih gagah. Dan sangat berharap kekuatan yang aku kumpulkan 4 bulan ini lebih dari cukup untuk menghadapi cabaran itu. hahahaha. *doa kalian sangat dihargai*


I have a strong mind! thehehe.. tetibe kan. nie sbb nye aku baru lepas membaca sumthink yang proven that i have a strong mind! actually simple je test tuh dan sume orang bole prove kan yang dorg gak ade strong mind. Oh! lupe nak bagitaw yg aku sebenarnye baru balik shoppingggggg... yup. really2 shopping tau kali ni.. sangat berpuas hati hasil shoppingan aku kali ni... mothiep... dapat 5 bijik novel yang aku terrrbeli tadi.. even terrrbeli pun. sangat la x menyesal sebab aku tetibe rase macam dah jadik kaki novel plak nie. hahaha. cume ade 2 bijik novel lagi yang aku x jumpe tadi..
1. Untuk Awak Teja Aulia ; Syud


2. Nyanyian Tanjung Sepi ; Noor Suraya




sedih... tapi xdek la sedih sangat pun sebenarnye.. ngeeeeeh.. sebab. i do puas bershopping...! yeehaaa.. jum sambung godeh2 semula barangan shopping aku tadi.. :)




p/s: Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir dan Batin.. 0-0 yee.... :)

Comments

Popular posts from this blog

Give Aways Template dari Cik Nurfarah

^Finally Final Finish^

final is around the corner. :)